Suenter intginas difficultads inizialas tar il svilup da la marca "Grischun" è la situaziun sa sviluppada en moda fitg positiva ils ultims mais e la marca è posiziunada uss fitg bain. Er l'acceptanza entaifer il chantun resp. entaifer ils circuls interessads ha cuntanschì fitg bunas valurs.
Ultra tar las branschas dal chantun las pli differentas vegn ultimamain er empruvà da reglar il diever da la marca en il sectur da las victualias resp. tar ils products agriculs. Sco ch'i para prevesa il cussegl da la marca da dar en quest connex a l'uniun "natiralmain dal Grischun", da nov "Grischun gourmet", in dretg exclusiv per definir las premissas e per duvrar il logo "Grischun" tar products agriculs. Las activitads da l'uniun "natiralmain dal Grischun" n'han fin uss strusch tegnì quint da la circumstanza che passa la mesadad da tut ils manaschis agriculs grischuns èn manaschis da bio, quai ch'è ina nauscha premissa per commerzialisar il logo "Grischun" en il sectur agricul en moda offensiva sco er confurm al temp ed al martgà.
Perquai supplitgain nus la regenza da respunder las suandantas dumondas:
1. È la regenza da l'avis ch'i saja admissibel e raschunaivel da transferir ad in'organisaziun privata in monopol per surdar il logo "Grischun" en il sectur parzial da las victualias e da liar uschia il diever dal logo "Grischun" vi d'ina commembranza obligatoria tar in'organisaziun per part dispitaivla?
2. Èn previsas talas delegaziuns sco en il sectur agricul (Grischun gourmet) en ulteriuras branschas resp. en ulteriuras branschas parzialas e n'exista tras quai betg il privel d'ina transparenza manglusa, d'ina surstructuraziun e da duplicitads?
3. Na fissi betg raschunaivel d'integrar tut ils circuls interessads en la procedura da decisiun, cur ch'i sa tracta da talas dumondas impurtantas sco las strategias futuras per commerzialisar ils products agriculs dal Grischun?
4. Na fiss betg la plattafurma chantunala agrara, ch'è en discussiun, la furma adattada per elavurar ensemen cun tut ils circuls interessads sco er cun spezialistas e cun spezialists da marketing in catalog da criteris per duvrar il logo "Grischun" e per sclerir ulteriuras dumondas, p.ex. davart la garanzia da qualitad u davart il basegn da controllar products che vegnan declerads sco vivonda dal Grischun?
Cuira, ils 17 da zercladur 2005
Name: Pfenninger, Michel, Baselgia-Brunner, Casty, Christoffel-Casty, Farrér, Frigg, Jaag, Jäger, Joos-Buchli, Kessler, Meyer Persili (Cuira), Noi, Peyer, Pfiffner, Schütz, Trepp, Zindel, Brasser, Caviezel (Cuira), Gartmann, Monigatti
Session: 17.06.2005
Vorstoss: rg Anfrage